loading...
آفتاب و مهتاب
معین بازدید : 1 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

ساعت مردانه storm

 

 

ساعت مردانه storm-تفاوت تر از همیشه با ساعت storm-یک ساعت مردانه بسیار شیک که نه ساعت عقربه ای به حساب می اید و نه کامپیوتری.

همانطور که در تصاویر هم قابل مشاهده است این محصول  بی نظیر دارای طراخی خاص و بسیار شیک می باشد و کلا با همه ساعت هایی که تا به حال دیده اید متفاوت می باشد.

در حالت عادی  برای کاهش مصرف باتری صفحه به صورت خودکار خاموش می باشد و به محض تماس شما با  دکمه ان روشن شده و به صورت خارق العاده ای شروع به نمایش  می کند .

نحوه خواندن  زمان زا این ساعت کار هر کسی نیست و قطعا همه با دیدن این محصول بروی دستان شما حیرت کرده و ازتان می پرسند که این دیگر چه نوع ساعتی است..


 همچنین  به یکی دیگر از مزیت های این مدل ساعت  اگر بخواهیم اشاره کنیم داشتن تقویم می باشد.

بند های این محصول کاملا استیل بوده و دارای یک سال گارانتی می باشد.

با ظاهری جالب و کیفیتی بینظیر


 و

فوق العاده شيك و زيبا

مخصوص آقایان مشکل پسند

 و خانم های خوش سلیقه …

يك مدل فوق العاده مناسب امروزي

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

 

 

 

برای تنظیم ساعت و تاریخ لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:

 ابتدا دکمه A را فشار دهید تا چراغ های مربوط به ساعت نمایش داده شود.

 سپس دکمهB را فشار دهید تا وارد بخش تنظیمات شوید.

پس از آن دکمه A   را فشار دهید تا وارد بخش مربوط به زمان شوید و آن را نگه دارید تا ساعت به سرعت تغیر کند.

سپس دکمه B  را فشار دهید تاساعت ست شده و وارد بخش تنظیم دقیقه شوید.و آن را نگه دارید تا به سرعت تغییر کند.
  در مرجله بعدی دکمه B را فشار دهید تا دقیقه ست شده و وارد بخش تنظیم ماه و روز شوید چراغ D نشان دهنده Date به

معنای تاریخ در این مرحله روشن خواهد شد.

دکمه A را فشار دهید تا ماه را تنظیم کنید و با فشذدن دکمه B ماه ست شده و وارد بخش تنظیم روز میشوید.

 سپس دکمه A را فشار دهید تا روز را تغییر دهید و آن را نگه دارید تا به سرعت تغییر کند.

و در آخر دکمه B را فشار دهید تا روز ست شده و از بخش تنظیمات خارج شوید.

 

=========================================================

 

 

ساعت زنانه شانل

 

 

ساعت زنانه شانل - ساعت بسیار زیبای شانل یکی از محصولات کار بر پسند و پر طرفدار ما محسوب می شود-این ساعت زنانه زیبا در طراحی شیک و فوق العاده زیبایی عرضه شده است ومی توانید از آن به عنوان یک مدل کاملا اسپرت استفاده نمایید.شما آقایان اگر به دنبال یک هدیه زیبا و به یاد ماندنی هستید و دوست دارید تا همسر و یا دوستتان را خوشحال کنید ما به شما این ساعت زیبا را پیشنهاد می دهید.برای سفارش این ساعت به صورت خرید اینترنتی می توانید همین الان اقدام نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 همیشه انتخاب یک ساعت شیک از میان انبوه ساعت های زنانه بسیار کار زمان بر و دشواری بوده است اما ما سعی کرده ایم تا با انتخابی دقیق از میان محصولات روز ایران یکی زا منحصر به فرد ترین و جدیدترین کارهای ارائه شده را در فروشگاه خود قرار دهیم.ساعت زنانه شانل نمونه یکی از این کار ها بوده و به جرات می توان گفت که کمتر سلیقه ای یافت می شود که از طراحی این محصول رضایت نداشته باشد.

شما با این محصول می توانید در مهمانی های مهم و مجالس رسمی شرکت نمایید و باعث توجه همه به خود شوید.این محصول شیک می تواند به عنوان یک کادوی منحصر به فرد نیز برای همسر و یا نامزد شما آقیان باشد و از این فرصت برای خوشحالی انها می توانید استفاده نمایید.

 

 

تقديم به خانم ها ي مشكل پسند

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی

مكمل زيبايي و جذابيت شما

 

 

کلمات کلیدی:

ساعت مردانه,خرید ساعت مردانه,خرید اینترنتی ساعت مردانه,خرید ساعت,ساعت اسپرت,خرید ساعت اسپرت,ساعت سامورایی,خرید ساعت سامورایی,ساعت زنانه,خرید ساعت زنانه,خرید اینترنتی ساعت زنانه,خرید ساعت بچه گانه,ساعت بچه گانه,ساعت ال ای دی,ساعت بدون عقربه

==========================================================

ساعت زنانه boss

 

 

تقدیم به همه خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند-ساعت زنانه با مارک bossساعت زنانه boss - یکی از زیبا ترین محصولاتی می باشد که برای خانم ها تولید شده است.این ساعت زیبا دارای یک صفحه بسیار شیک و چشم نواز بوده ودر طراحی و ساخت بدنه ان از ظرافت خاصی استفاده شده است.اگر واقعا به دنبال یک هدیه مناسب و شیک هستید و دوست دارید که حتما طرف مقابلتان را خوشحال کنید ما به شما این ساعت زیبا را پیشنهاد می کنیم.

 

 

دستان شما در اختيار جذابيت ...

تقديم به خانم ها ي مشكل پسند

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

مكمل زيبايي و جذابيت شما

 

 

البرز خرید برای راحتی شما  مشتریان عزیز امکان خرید اینترنتی اسن محصول را در سایت فراهم اورده است و هر زمان که یخواهید براحتی می توانید کالای خود را سفاذش دهید.این ساعت هم دارای قیمتی مناسب می باشد و هم از لحاظ شیک بودن واقعا در حد بالایی قرار دارد.

در میان سایر ساعت های زنانه موجود دربازار این ساعت هم دارای طراحی شیک و منحصر به فردی بوده و هم اینکه از قیمت مناسب تری نیز برخوردار است.ما در البرز خرید همیشه سعی کرده ایم تا محصولاتی متفاوت و به روز را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.ساعت boss نیز یکی از جدیدترین محصولاتی است که به بازار آمده و واقعا خوش دست و بسیار شیک است.

از این ساعت زیبا می توانید برای مهمانی ها و مجالس مهم استفاده کرده و یک قدم بر جذابیت  خود بیافزایید.همین الان کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریفات کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.ما سعی می کنیم تا در کمترین زمان ممکن کالای شما رابرایتان ارسال نماییم.

==========================================================

ساعت مردانه بدون عقربه گوچی

 

 

ساعت مردانه بدون عقربه گوچی - یکی دیگر از ساعت های بدون عقریه که این روزها مشتریان زیادی دارد بی شک شاعت گوچی می باشد.محصولی که دختر و پسر همه به ان علاقه دارند و به عنوان یک ساعت اسپرت مورد استفاده خانم ها و آقایان می باشد.این ساعت زیبا دارای کیفیتی بالا و همچنین از  نظر ظاهر بسیار شیک می باشد.البرز خرید هم برای راحتی شما عزیزان امکان خرید اینترنتی این کالا را برای شما فراهم اورده است.هماطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید این بار هم ما تلاش کرده ایم تا از میان محصولات مشابه  درون بازار یکی از شیک ترین و زیبا ترین ساعت های مردانه را اتنخاب و رد فروشگاه خود قرار دهیم.ساعتی که هم برای استفاده در مهمانی ها و مجالس رسمی می توان از استفاده کرد و هم در مراکز عمومی  و ورزشی.شما با خرید این ساعت شیک صاحب یکی از منحصر به فرد ترین ساعت های روز خواهید شد و قطعا همه نگاه ها به مچ دستان شما خواهد بود.

 


مكمل زيبايي و جذابيت شما

پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

 


 

بروز باشید و متفاوت

با داشتن این ساعت زیبا در میان دوستان خود متفاوت تر از همیشه باشید و همیشه نسبت به دیگران بروز تر و شیک تر به نظر بیایید.با وجود داشتن چنین ساعتی بروی دستان شما  خود را بروز خواهید کرد و در میان دوستان و اطرافیان همیشه یک قدم جلوتر خواهید بود.از این محصول شیک می توانید به عنوان یک هدیه  برای همسر و یا پدر و یا دوستان خود استفاده نموده و موجب شادی انان شوید.

  

کلمات کلیدی:

خرید ساعت , خرید پستی ساعت , خرید اینترنتی ساعت , ساعت مردانه , خرید ساعت مردانه , ساعت زنانه , خرید ساعت زنانه ,ساعت سامورایی , خرید ساعت سامورایی , ساعت مچی مردانه , ساعت مچی زنانه

=======================================================

خرید ساعت اسپرت پوما

 

 

خرید ساعت اسپرت پوما - ساعتی با طرح ال ای دی  و بدون عقربه با مارک پوما-در نگاه اول طرح این ساعت اسپرت آنقدر زیبا و چشم نواز می باشد که نظر هر بیننده را به خود جلب می کند.ساعت اسپرت پوما می تواند هم به عنوان یک ساعت مردانه و هم زنانه مورد استفاده قرار گیرد.پیشنهاد ما  به شما مشکل پسندان انتخاب این مدل پوما می باشد چرا که بی شک با دین این محصول حتما ان راپسند خواهید کرد.

البرز خرید برای راحتی مشتریان خود خرید اینترنتی این کالا را در فروشگاه فعال نموده و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریفات کالا وجعه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

جنس درجه یک

ساعتی متفاوت بدون عقربه و یا حتی نمایشگر دیجیتال

متفاوت از آنچه که تاکنون دیده اید...... 

در جمع دوستان خود جلوه خواهید کرد

 البرز خرید به سفارشات ثبت شده شما در سریع ترین زمان ممکن ترتیب اثر داده و آنرا بهادرس پسشتی شما ارسال می کند.این ساعت شیک و اسپرت نیز می تواند محصولی باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید می توان با این ساعت شیک یک قدم به جذابیت بیشتر نزدیک تر شد.

 

همیشه شیک و متفاوت باشید

با داشتن این ساعت زیبا بروی دستتان نسبت به بقیه شیک تر و متفاوت تر باشید.این یک محصول منحصر به فرد بوده که  باطرح بی نظیر خود توانسته در سطح جهان فروش بالای را داشته باشد.

با این ساعت ال ای دی شیک از این پس می توانید در میان دوستان خود خاص تر و منحصر به فدر تر باشید.ما سعی کرده ایم تا در البرز خرید همیشه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب را قرار دهیم تا همه قدرت خرید داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 283